fredag 18 maj 2012

Why win when you can lose?

Ligger i sängen och funderar på allt mellan himmel och jord. Först vill jag säga grattis till alla babylyckor runt om mig. Många fina vänner som väntar tillökning eller har fått under våren. Så otroligt mysigt!! All lycka till er och familjerna!

Idag har jag slappat med valpen. Sen kom Linda förbi med sin söta brorsdotter och myste lite. När F kom hem åkte jag och lagade mina naglar och fick dom fina hos Josephine - em av alla lyckliga blivande mödrar. Och sen kom Emelie för lite mys hos oss.

Kollade såklart på matchen - trodde verkligen på våra killar i Tre Kronor, men som vanligt håller det inte hela vägen. Varken guld, silver eller brons... Inte ens wellpapp...Snark.

Har hela helgen planerad redan, men mer om det imorgon. Ska somna intill mitt livs kärlek nu! Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.