onsdag 9 maj 2012

true colors

Kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ha. Vad tycker ni? Kanske ska köpa en av varje när jag ändå är igång?! Haha. 149:- på H&M.  Har faktiskt inte sett dem i verkligheten ännu, så ska kika i eftermiddag när vi vart på valpkursen med TheaBus! 




Läste igenom min lillebror och hans tjejs blogg förut, dom bor ju som sagt i Paris. Saknar min bror jätte mycket! Var ju där för typ 6 veckor sen, men det var en snabb och intensiv visit. Dock kommer dom hem på besök om 3 veckor. Ska bli riktigt mysigt att få träffa dom igen! Och så ska dom få träffa Thea för första gången också!

1 kommentar:

  1. Jag tycker den gula var väldigt frän!
    Det är ju inne med gula kläder, väskor m.m nu..
    annars tycker jag nog den översta!
    Fast den rosa var också väldigt härlig i färgen, haha! Alla är fina på sitt sätt helt enkelt!
    Men den översta är nog enklast att matcha?
    hihi
    puss

    SvaraRadera

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.