måndag 21 maj 2012

Planer för veckan!

God morgon. Minns knappt att jag har ett jobb - så länge man vart ledig nu.... skämt åsido. Är trött idag, men det hör väl till måndagar?!

Vart skönt med långhelg! Har umgåtts med vänner, familj och släkt. Dock inte åkt båt som jag hoppades på, men det kommer. Nu är vädret på bra humör också.

Blir en ganska planerad vecka. Förutom jobb ska vi på valpkurs och sen se Cesar Millan i Scandinavium på torsdag kväll. Han är grym och jag är riktigt fascinerad över hans förmåga att hantera hundar och dess ägare. Ska bli riktigt kul och intressant att få se honom live!!!

Cesar Millan med en Pomeranian


Sen på lördag kommer äntligen lillebror med flickvän hem. Så det blir middag hos dom (hemma hos mina föräldrar) på kvällen och eventuellt utgång. På söndag är det morsdag - det glömmer ni inte va? Och då har vi bjudit min och Fredriks mamma på brunch hemma hos oss, med familjer såklart! Mysigt!

Nu ska jag ta Thea på promenad.

Ha en bra måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.