fredag 11 maj 2012

Manikyrdags

Jag lever! Äntligen fredag och få timmar kvar till helg. 

Direkt efter jobbet åker jag till min kompis Josephine. Hon ska få göra fina naglar på mig. Var så längesedan sist. Får se vad det blir, men förmodligen vanlig fransk manikyr. Sen blir det myskväll hemma med min lilla familj Fredrik och Thea.

Imorgon ska jag uträtta några ärenden och sen på kvällen blir det restaurang för svärfar har fyllt år! Vi blir ett gött litet gäng. Vår lilla valp ska få vara hos mina kusiner, där Wilma finns också, hunden som Thea leker med varje dag på jobbet. Perfekt för dom att leka på deras stora gräsmatta också!


Ett alternativ om jag inte väljer vanlig fransk.

Thea och Wilma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.