tisdag 29 maj 2012

En helg med båttur, Mello & morsdag.

Hej vänner. Haft en toppen helg och verkligen njutit av både väder och ledighet, därav kass uppdatering! Men nu är jag på banan igen!

I fredags blev det en lugn kväll hemma med Fredrik och Thea. Tacos, Let´s Dance och tidig sänggång. I lördags grejade vi hemma. Städade, bytte sängkläder osv. Sen kom mamma och pappa o hämtade Thea eftersom dom skulle passa henne.

Vid halv sju var vi hos min familj för att äta middag med min bror som är hemma från Paris och hälsar på. Hans flickvän och fler av deras kompisar var på plats. Vi åt, drack och kollade på Eurovision Song Contest. Härligt att vi vann för en gångs skull!

Sen gick de flesta med ut - Park Lane i vanlig ordning. Tog taxi hem vid tre-tiden. I söndags, på Morsdag, kom  min familj samt Fredriks mamma på Brunch/fika. Sen åkte vi med min familj till Hönö med båten. UNDERBART! Där ute blev det lunch i form av pizza och på kvällen blev det kvällsmat och fika hos farmor och farfar. - Helhelg med tusen saker inplanerade. Så det ska vara...

Igår var det ingen vanlig dag heller, då var vi med jobbet på Lisebergsteatern hela dagen. Det var nämligen ´Stora Må Bra-dagen´ med lite kända profiler som höll föredrag om olika saker. Jätte intressant och lärorikt. Älskar sånt, precis som med Ceasar Millan!

I eftermiddag / kväll blir det Studentmottagning för vår familjevän Hanna!
Hörs senare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.