onsdag 16 maj 2012

because I can

Har inte haft lust att blogga idag, egentligen vet jag inte varför heller... Slutade ett, sen dess har jag inte gjort mycket. Promenerat x antal gånger med valpen, sovit i soffan, ätit mat och kollat på tv. Sen köpte jag och F glass från glassbilen, svenskt va? Känner oss som en riktig familj nu.

Ser fram emot långledigt. Går upp med F imorgon, går ut med Thea, äter frukost och sen sover vi ett par timmar till. Sen får jag besök av Linda och hennes brorsdotter på typ 1år. Kanske kidnappar henne... om hon är söt. Annars får hon ta med henne igen.

Sen ska jag träffa Josephine för lagning av nagel x2, jag är kanske inte så försiktig med mina naglar som man bör vara....

Imorgonkväll är det jag & Emelie som hänger. Men vad vi ska hitta på vet man aldrig... hehehe.

Lovar att uppdatera er bättre imorgon och framöver, skärpning på mig *slår mig själv i pannan*

Nu ska jag äta äggmacka och kolla på skit Big Brother - bara för att jag kan och för att jag på nåt sätt alltid gör det... offer som jag är. 

TjingTjong.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.