fredag 13 april 2012

Let´s simhopp

God morgon!


Skrev ju om Let´s Dance härom dagen. Hur tråkigt det är och alltid likadant. Så hörde jag en intervju på radion med Daniel Breitholtz, ni vet den forne Idol-jury medlemmen,  A&R Manager (Sony Music) och numera Adam-live kompanjonen. Dom frågade om han ville ställa upp i Let´s dance om han fick frågan (vilket han fått flera gånger) men han sa som jag uttryckte mig i mitt inlägg... tråkigt och likadant varje år. Så kom han med den briljanta idéen om att göra nåt helt nytt. Det fanns ju Stjärnor på Is som var liknande, fast man skulle lära sig ett program på skridskor... Nu har jag tänkt lite och kommit fram till några alternativ som jag tycker att TV4 borde tänka över lite extra!



  • Let´s Simhopp
  • Let´s Hästdressyr
  • Let´s Driva ett Zoo
  • Let´s Bli Arkitekt
  • Let´s Designa skor
  • Let´s Starta en tidning
Listan kan göras lång, men är inte DANCE lite ut-tjatat nu?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.